متخصص جراحی فک و صورت

متخصص جراحی فک و صورت

جراحی بینی طبیعی در تهران

advanced divider

با انتخاب مطب دکتر جلالی بدون شک از نتیجه جراحی طبیعی بینی خود راضی خواهید بود؛ زیرا ما تمام سعی خود را به کار می‌بریم تا رضایت بیماران را جلب کنیم. از آنجایی مطب ما به بهترین و به روزترین تجهیزات مجهز است، جراحی بینی طبیعی در تهران را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم، به طوری که هیچ تغییر اضافه‌ای بر روی بینی شما قابل مشاهده نخواهد بود.

بهترین جراح طبیعی بینی در تهران

advanced divider

برای اینکه از نتیجه جراحی طبیعی بینی خود در تهران راضی باشید، باید در انتخاب جراح طبیعی بینی دقت زیادی به خرج دهید. عمل طبیعی شاید نسبت به جراحی فانتزی بینی در تهران راحت‌تر به نظر برسد اما به هر حال باید در انتخاب جراح مورد نظر دقت زیادی داشته باشید.

توصیه می‌کنیم هرگز با بی‌دقتی، بی‌حوصلگی و با عجله بهترین دکتر جراحی طبیعی بینی خود را انتخاب نکنید؛ زیرا با این کار ممکن است از نتیجه جراحی بینی طبیعی خود ناراضی باشید و به جراحی ترمیمی بینی نیاز پیدا کنید که نه تنها با دردسرهای زیادی همراه است بلکه هزینه‌بر خواهد بود.

دکتر جلالی یکی از بهترین متخصصان و جراحان در حوزه جراحی طبیعی بینی در تهران است که مطبی مجهز دارد و بهترین مشاوره قبل از جراحی طبیعی بینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با شرکت در این جلسات مشاوره می‌توانید با خیالی آسوده خود را به دکتر جلالی بسپارید؛ زیرا او اعتماد  و اطمینان شما را جلب می‌کند.

جراحی بینی طبیعی مردانه در تهران

advanced divider

بیشتر مردان به جراحی بینی طبیعی علاقه دارند؛ زیرا تنها به دنبال رفع نواقص واضح و ضروری بینی خود هستند. به زبان ساده کمتر مردی برای جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران اقدام می‌کند و در جستجوی پیدا کردن یک متخصص در این حوزه جراحی است.

جراحی طبیعی مردان رایج‌ترین شکل عمل بینی است و مردان تنها برای تغییر قوز، پل یا برآمدگی‌های واضح بینی خود دست به کار می‌شوند. به زبان ساده آنها به دنبال قوس بینی نیستند؛ زیرا بینی‌های فانتزی بیشتر برای صورت‌های ریز و ظریف گزینه مناسبی خواهد بود.

از آنجایی که صورت مردان به طور معمول خیلی پهن و بزرگ‌تر از صورت بانوان است، جراحی طبیعی بینی باعث ایجاد تناسب میان اجزای صورت آنها می‌شود. برخی از مردان نیز برای رفع پولیپ بینی یا انحراف بینی به منظور تنفس بهتر، روش جراحی طبیعی بینی را انتخاب می‌کنند.

جراحی بینی طبیعی زنانه در تهران

advanced divider

با اینکه بانوان می‌توانند بینی خود را به روش‌های فانتزی و نیمه فانتزی جراحی کنند اما برخی از آنها به جراحی بینی طبیعی فرم زنانه علاقه دارند؛ زیرا دوست دارند اجزای صورتشان به طور طبیعی با یکدیگر سازگاری داشته باشند. در جراحی بینی طبیعی زنانه، تنها ایرادات مشخص فرد بیمار رفع می‌شود.

ممکن است سایرین حتی متوجه جراحی طبیعی بینی نشوند؛زیرا این روش جراحی بسیار طبیعی است و تفاوت‎های چشمگیری در قبل و بعد بینی ایجاد نمی‌شود. البته اگر قوز و برآمدگی بینی خیلی واضح باشد، ممکن است بعد از جراحی طبیعی دیگران تغییرات ایجاد شده را متوجه شوند و آنها را درک کنند.

جراحی بینی طبیعی در تهران
Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

اگر قصد دارید جراحی بینی طبیعی را در تهران انجام دهید
همین حالا میتوانید برای رزرو وقت کلیک کنید.

جراحی بینی طبیعی دخترانه در تهران

advanced divider

دخترانی که به دنبال جراحی بینی طبیعی در تهران هستند می‌توانند به مطب ما سر بزنند؛ زیرا دکتر جلالی مجهزترین مطب را برای بیماران خود تعبیه کرده تا خیلی سریع و راحت بتواند فرم دلخواه بینی بیماران را ایجاد کند. از آنجایی که این روش جراحی بسیار ظریف است، شما نمی‌توانید به هر متخصص و جراحی اعتماد کنید.

جراحی بینی طبیعی دخترانه در تهران باید توسط متخصصی انجام شود که در این حوزه اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد که خوشبختانه دکتر جلالی از همین جراحان حرفه‌ای حاضر در حوزه عمل طبیعی بینی دخترانه است. نمونه کارهای این پزشک حاذق نشان‌دهنده کیفیت کار او خواهد بود

جراحی بینی طبیعی دخترانه در تهران
advanced divider

جراحی طبیعی بینی استخوانی

advanced divider

در صورتی که از فرم و شکل استخوان بینی خود ناراضی هستید و دوست دارید بینی طبیعی اما خوش فرم داشته باشید، این روش جراحی بدون شک انتخاب درستی خواهد بود. طی روش جراحی طبیعی بینی استخوانی متخصص تنها ایرادات مربوط به استخوان بینی فرد متقاضی را تغییر می‌دهد.

از آنجایی که تغییرات استخوان بسیار واضح است، این امکان وجود دارد که بعد از جراحی سایرین تفاوت‌های ایجاد شده را به خوبی متوجه شوند. ناگفته نماند جراحی طبیعی بینی استخوانی در مقایسه با جراحی طبیعی بینی گوشتی راحت‌تر است و با ریسک کمتری همراه خواهد بود.

به طور کلی جراحی بینی استخوانی نسبت به جراحی گوشتی بینی یا مدل فانتزی و نیمه فانتزی آن بسیار ساده‌تر است؛ زیرا تغییراتی که باید اعمال شوند خیلی واضح هستند و تنها بر روی استخوان انجام می‌شوند.

جراحی بینی طبیعی گوشتی در تهران

advanced divider

به منظور تجربه جراحی بینی طبیعی گوشتی سعی کنید به سراغ جراحی بروید که در زمینه جراحی گوشتی تجربه خوبی داشته باشد و دکتر جلالی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود. این پزشک حاذق در زمینه جراحی بینی طبیعی گوشتی به سابقه و تجربه درخشانی دست یافته است و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را کسب کند.

شاید در برخی موارد شما شاهد بازگشت فرم بینی گوشتی بعد از جراحی باشید که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در جراحی بینی طبیعی گوشتی انتخاب یک جراح متخصص و کاربلد است. همچنین سن فرد بیمار نیز در بازگشت فرم بینی گوشتی او موثر خواهد بود.

از این دیگر مسائلی که دکتر جلالی قبل از جراحی بینی طبیعی گوشتی آن را در نظر می‌گیرد، پوست بینی و میزان ضخامت آن است. متاسفانه بینی‌هایی که پوست ضخیم دارند، جراحی خیلی سخت‌تری در پیش خواهند داشت.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی بسیار طبیعی در تهران

advanced divider

علاوه بر جراحی طبیعی بینی در تهران، برخی از بیماران به دنبال جراحی بینی بسیار طبیعی هستند که دکتر جلالی باز هم می‌تواند رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب کند؛ زیرا این پزشک حاذق سابقه انجام چنین جراحی‌هایی را دارد.

این جراحی‌های از حالت طبیعی نیز خیلی طبیعی‌تر هستند، به طوری که تنها فرد بیمار متوجه تغییرات بینی خود می‌شود. این روش جراحی برای کسانی مناسب است که ناهنجاری بینی آنها باعث شده فرم طبیعی بینی‌شان کمی بد به نظر رسد، طی جراحی بینی بسیار طبیعی تنها این ناهنجاری برداشته می‌شود و به سایر شرایط بینی فرد بیمار تغییراتی اعمال نخواهد شد.

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان به طور دقیق برای این روش جراحی مبلغی ذکر کرد. برای اینکه از هزینه دقیق جراحی بینی طبیعی در تهران مطمئن شوید، بهتر است از مشاوران مطب ما کمک و راهنمایی بگیرید تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.

همچنین با مراجعه به مطب دکتر جلالی می‌توانید هزینه دقیق این روش جراحی را درک کنید؛ زیرا دکتر جلالی بینی شما، وضعیت و نوع آن را به همراه نتیجه نهایی مورد نظرتان تحت بررسی دقیق قرار می‌دهد. در نهایت براساس درجه سختی و روش جراحی بینی شما هزینه‌ای را به عنوان دستمزد خود اعلام می‌کند.

Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

نمونه های جراحی بینی طبیعی در تهران

سوالات متداول درباره جراحی بینی طبیعی در تهران

advanced divider

تفاوت جراحی طبیعی بینی با نیمه فانتزی در چیست؟

در جراحی طبیعی بینی هیچ تغییر مشخص و واضحی بر روی بینی ایجاد نمی‌شود اما در جراحی نیمه فانتزی تغییرات متعادلی را شاهد هستید که در واقع میانه‌رو جراحی طبیعی و فانتزی است.

جراحی طبیعی بینی در تهران مناسب چه کسانی است؟

این روش جراحی برای کسانی مناسب است که صورتی گرد و پهن دارند؛ زیرا این نوع بینی با سایر اجزای صورت آنها همخوانی دارد.

دوره نقاهت جراحی طبیعی بینی در تهران چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به تغییراتی که بر روی بینی شما انجام می‌شود، دوره نقاهت بعد از جراحی طبیعی بینی در تهران متغیر خواهد بود.