متخصص جراحی فک و صورت

متخصص جراحی فک و صورت

عمل بینی ترمیمی

advanced divider

اگر تصمیم به عمل بینی ترمیمی دارید و به دنبال بهترین جراح بینی ترمیمی هستید،
تیم حرفه ای و باتجربه دکتر بهروز جلالی آماده مشاوره با شماست.
تجربه ی بیش از پانزده سال و کلینیک مدرن و مجهز نقطه تمایز ماست.
تردید نکنید و همین حالا وقت مشاوره را رزرو کنید.

بهترین جراح عمل بینی ترمیمی

advanced divider

شاید در میان اطرافیان خود کسانی را ببینید که 2 الی 3 بار عمل جراحی بینی خود را تکرار کرده‌است.
متاسفانه به دلایل مختلفی افراد مجبور می‌شوند بعد از گذر مدت زمانی نه چندان طولانی دوباره بینی خود را عمل کنند. در صورتی که متخصص جراح خوب  را  برای عمل بینی انتخاب نشود یا اینکه متقاضیان در سن و زمان درست برای انجام جراحی بینی خود اقدام نکنند، بعد از گذشت زمانی نامشخص دوباره باید برای جراحی بینی خود دست به کار شوند.
دکتر جلالی با بیش از پانزده سال تجربه و هزاران جراحی موفق توانسته اعتماد بسیاری از زیباجویا را کسب کند. در انتخاب دکتر ترمیمی بینی دقت لازم را داشته باشید تا لازم نباشد چندین بار این عمل را انجام دهید. جراحی ترمیمی به جراحی گفته میشود که به منظور اصلاح اشکالات جراحی اولیه بینی انجام می‌شود، عمل بینی ترمیمی می‌گویند. در صورتی که شما نیز به این روش جراحی نیاز دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه کنید.

عمل بینی ترمیمی چه نوع جراحی است؟

advanced divider

عمل بینی ترمیمی به منظور رفع ایرادات و اشکالات حاصل از جراحی اولیه بینی انجام می‌شود. به عبارت دیگر در صورتی که بعد از جراحی بینی، متقاضی از شکل بینی یا سوراخ‌های آن ناراضی باشد یا مشکلات اصلی مربوط به شکل و ساختار بینی به طور کامل رفع نشده باشد، عمل ترمیمی به یکی از الزامات مهم تبدیل می‌شود.متاسفانه در برخی موارد جراحان آماتوری که اطلاعات کاملی از نوع بینی فرد متقاضی ندارند مسئولیت جراحی را بر عهده می‌گیرند و در نهایت نمی‌توانند نتیجه دلخواه را در اختیار بیمار قرار دهند. در این صورت است که جراحی بینی باید دوباره تکرار شود تا ایرادات بینی رفع و ترمیم شوند.جراحی ترمیمی بینی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در برخی مواقع پزشک متخصص می‎تواند بدون هیچ روند سخت و پیچیده‌ای بینی بیمار را دوباره عمل کند. به زبان ساده با کمک بی‌حسی موضعی و بدون جراحی سختی ایرادات بینی بیمار رفع خواهند شد.در برخی موارد متخصص حرفه‌ای برای رفع قوز باقی‌مانده از جراحی اولیه بینی، سوهان کشیدن بینی را امتحان می‌کند که روش جراحی خیلی سخت و پیچیده‌ای نخواهد بود. به طور کلی جراحی ترمیمی بینی تکنیک‌ها و روندهای خاصی دارد که تنها متخصصان حرفه‌ای می‌توانند این تکنیک‌ها را به خوبی انجام دهند.

Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

اگر به فکر زیباتر شدن هستید
اگر عمل بینی را انتخاب کرده اید
اما هنوز  جراح تان را  پیدا نکرده اید، 
همین حالا میتوانید برای رزرو وقت کلیک کنید.

چرا عمل بینی ترمیمی انجام می‌شود؟

advanced divider

در برخی از موارد افراد متقاضی از نتیجه جراحی اولیه بینی خود به اندازه کافی رضایت ندارند یا اینکه ساختار بینی آنها بعد از عمل با مشکلات بزرگی روبرو می‌شود. بدین ترتیب فرد متقاضی به انجام دوباره عمل بینی خود فکر می‌کند تا بتواند نتیجه دلخواه خود را دریافت کند یا از شر ایرادات بعد از عمل اولیه بینی خود راحت شود.

بنابراین افرادی که یک بار بینی خود را عمل کرده‌اند اما همچنان از شکل و ساختار بینی‌شان ناراضی هستند، این شانس را دارند که دوباره برای جراحی بینی خود دست به کار شوند.حتی اگر بهترین متخصص جراحی بینی را انتخاب کنید، این امکان وجود دارد که از نتیجه نهایی رضایت کاملی نداشته باشید.

به عبارت دیگر در علم جراحی و پزشکی هیچ ضمانت 100 درصدی وجود ندارد اما انتخاب یک جراح حرفه‌ای می‌تواند تا حد زیادی از مشکلات ناخواسته بعد از عمل جراحی جلوگیری کند. به طور کلی اگر در انتخاب متخصص جراح بینی خود دقت کافی به خرج ندهید، بدون شک با دردسرهای بزرگی روبرو خواهید شد.گذشته از انتخاب جراح، شما باید به مراقبت‌های ضروری قبل و بعد از عمل بینی توجه داشته باشید. در صورت بی‌توجهی به این مراقبت‌های ویژه، بدون شک با گذر زمانی نه چندان طولانی مجبور می‌شوید عمل بینی ترمیمی انجام دهید. یکی دیگر از دلایل که این عمل ترمیمی به امری ضروری تبدیل می‌شود، اتفاقات ناگهانی و آسیب‌های ناخواسته همانند تصادف یا ضربه خوردن بینی عمل شده خواهد بود. در چنین مواقعی نیز فرد بیمار دوباره باید بینی عمل‌شده خود را تحت جراحی قرار دهد تا فرم و ساختار آن اصلاح شود.

قبل از عمل بینی ترمیمی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

advanced divider

اگر شما نیز جزء دسته افرادی هستید که از نتیجه عمل بینی خود رضایت کافی ندارید و به دنبال اجرای عمل جراحی ترمیمی هستید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. برای مثال بر این تصور نباشید که عمل ترمیمی شکل و ساختار بینی شما را به طور معجزه‌آسایی تغییر می‌دهد.
بهتر است در طول این روش جراحی همچنان واقع‌بین بوده و از عمل ترمیمی بینی توقع خیلی زیاد و عجیبی نداشته باشید. عمل بینی به طور معمول با دردسرها و پیچیدگی‌هایی همراه است، بنابراین هربار که این عمل تکرار شود، دردسرهای شما نیز بیشتر خواهد بود.

در برخی موارد نیز حداقل باید یک سال بعد از جراحی اولیه بینی خود صبر کنید؛ زیرا ممکن است آسیب وارد شده به بینی شما به گذر زمان نیاز داشته باشد. در صورتی که آسیب شدیدی به بینی شما وارد شده، سعی نکنید بلافاصله بعد از این آسیب برای جراحی دوباره و ترمیمی بینی خود اقدام کنید.
ناگفته نماند در برخی موارد حتی انجام این عمل غیرممکن است. در چنین شرایطی باید به توصیه جراح خود گوش دهید و برای تجربه مجدد عمل جراحی بینی پافشاری نکنید؛ زیرا در این حالت با خطرات و ریسک‌های جبران‌ناپذیری روبرو خواهید شد.

 دیگر نکات ضروری قبل از جراحی ترمیمی عبارت هستند از:

advanced divider

حداقل بعد از گذشت یک سال از عمل اولیه بینی خود برای عمل بینی ترمیمی دست به کار شوید

در صورتی که زخم ایجاد شده بر روی بینی شما هنوز به ترمیم نیاز دارد، برای جراحی ترمیمی اقدامی انجام ندهید

طبق توصیه متخصص منتخب خود، در مواقع غیرضروری از جراحی ترمیمی صرف‌نظر کنید

بررسی مزایای عمل بینی ترمیمی

advanced divider

هر یک از اشکالات و ایرادات حاصل از جراحی اولیه بینی با عمل بینی ترمیمی رفع می‌شوند، ممکن است شما عمل بینی فانتزی یا عمل بینی نیمه فانتزی و یا عمل بینی طبیعی انجام دهید اما نتیجه نهایی دلخواه شما نباشد در اینجا کافی است بهترین متخصص و جراح را برای این عمل‌ جراحی ترمیمی انتخاب کنید. برخی از بهترین مزایا این عمل بینی را در زیر به طور خلاصه نام می‌بریم:

عمل بینی ترمیمی به چند روش انجام می‌شود؟

advanced divider

عمل جراحی ترمیمی با بی‌حسی موضعی نیز قابل انجام است اما در برخی موارد که بینی فرد متقاضی به تغییرات بیشتری نیاز دارد و جراحی با پیچیدگی‌هایی همراه است، بیهوشی عمومی امری ضروری محسوب می‌شود. طی عمل ترمیمی فرو رفتگی‌های حاصل از جراحی اولیه بینی به طور کامل رفع می‌شوند. اکنون که اطلاعات کاملی در مورد انجام این عمل کسب کرده‌اید، شاید برایتان سوال شود که آیا این جراحی ترمیمی برای همه افراد یکسان خواهد بود؟ پاسخ به این پرسش منفی است؛ زیرا عمل ترمیمی همه بیماران به یک شکل انجام نمی‌شود و به نیاز فرد متقاضی و ایرادات بینی او بستگی دارد.

برخی از بیماران تنها به جراحی ترمیمی برای تغییرات جزئی بینی خود نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر از بیماران با مشکلات بزرگ‌تری دست و پنجه نرم می‌کنند و باید ساعات طولانی را تحت جراحی ترمیمی قرار بگیرند. از این رو با توجه به نتیجه‌ای که مطلوب هر یک از بیماران است، روند اجرای جراحی ترمیمی بینی نیز متفاوت خواهد بود. در بخش‌های بعدی 2 مورد از اصلی‌ترین روش‌های جراحی ترمیمی را شرح می‌دهیم.

عمل بینی ترمیمی به روش میکرو

advanced divider

عمل ترمیمی میکرو به عمل جراحی بسته نزدیک است و مشکلات جزئی حاصل از جراحی اولیه بینی را رفع می‌کند. طی این روش جراحی، متخصص از تجهیزات خاصی همانند سوهان برای رفع ناهمواری‌های ایجاد شده استفاده می‌کند. در واقع با سوهان بینی فرد بیمار را تراش می‌دهد تا به نتیجه مطلوب برسد.برای ایجاد این تراش‌ها از 2 سوهان دستی پزشکی و سوهان‌های کوچکی استفاده می‌شود که موتور دارند. این سوهان‌ها تغییرات خوبی بر روی بینی فرد متقاضی ایجاد خواهند کرد. به طور کلی سوهان‌ها مشکلات جزئی نوک یا قوس بینی را رفع می‌کنند. سوهان کشیدن بینی یکی از روش‌های سرپایی برای عمل ترمیمی بینی می باشد.

عمل بینی ترمیمی به روش پیزو

advanced divider

عمل ترمیمی پیزو مخفف پیزو الکتریک است و بر روی استخوان بینی یا غضروف‌های مستحکم آن انجام می‌شود. به عبارت دیگر این عمل بر روی بافت‌ نرم یا پوست بینی تاثیرگذار نخواهد بود و به مخاط بینی صدمه‌ای نمی‌زند.

عمل ترمیمی پیزو بینی نسبت به سایر روش‌ها دقت بیشتری دارد و اشکالات بعد از جراحی اولیه را به راحتی رفع خواهد کرد. در ضمن این روش جراحی درد و خون‌ریزی کمتری نسبت به سایر روش‌های عمل بینی دارد و بیماران کمتر دچار تورم و کبودی می‌شوند. پیزو طی جراحی باز بینی نیز قابل انجام خواهد بود.

Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

نمونه کارهای بینی ترمیمی

دکتر بهروز جلالی

راهنما و مشاوره قبل از عمل بینی ترمیمی

توجه داشته باشید، این امکان وجود دارد که بینی شما برای عمل ترمیمی آمادگی و توان کافی را نداشته باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم با کمی جستجو بهترین متخصص در حوزه عمل ترمیمی بینی را بیابید و قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد عمل بینی ترمیمی خود اطلاعات کافی کسب کنید.

دکتر جلالی نیز یکی از بهترین متخصصانی است که می‌تواند برای اجرای عمل ترمیمی مشاوره خوب و کاملی در اختیار شما قرار دهد. همچنین برای انجام عمل بینی گوشتی، نیمه فانتزی یا فانتزی نیز  می‌توانید از خدمات مطب دکتر جلالی استفاده کنید.