متخصص جراحی فک و صورت

متخصص جراحی فک و صورت

جراحی بینی فانتزی در تهران

advanced divider

با توجه به اینکه جراحی بینی فانتزی در تهران به یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی تبدیل شده است، بسیاری از متخصصان و جراحان حاضر در حوزه زیبایی تجربه خوبی در زمینه جراحی بینی فانتزی کسب کرده‌اند. مطب دکتر بهروز جلالی نیز یکی از همین کلینیک‌های جراحی زیبایی مجهز است که بهترین نمونه کارهای مربوط به جراحی بینی فانتزی در تهران را در اختیار شما قرار می‌دهد. تیم متخصص این کلینیک زیبایی به همراه تخصص چشمگیر دکتر جلالی به شما کمک می‌کند تا یک جراحی بینی فانتزی خاص را تجربه کنید.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

advanced divider

بینی فانتزی در واقع همان بینی عروسکی خوانده می‌شود که سایز بینی تا حد زیادی کوچک می‌شود. البته این نوع جراحی بینی برای همه افراد گزینه مناسبی نیست؛ زیرا در برخی موارد بینی خیلی کوچک با سایر اجزای صورت آنها تشابهی ندارد و همین امر باعث بدفرمی صورت و بینی می‌شود.

برای اینکه بهترین روش جراحی بینی فانتزی در تهران را تجربه کنید باید به سراغ متخصصی بروید که در این حوزه تجربه و تخصص کافی داشته باشد و بتواند بینی شما را به بهترین شکل ممکن جراحی کند. بینی فانتزی برای هر فردی مناسب نیست و تنها افرادی می‌توانند این جراحی را انجام دهند که سایر اجزای صورت آنها کوچک است.

بینی یکی از برجسته‌ترین اجزای صورت شما است که سایز آن در زیبایی چهره شما تاثیر بسزایی دارد. بدون شک بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می‌تواند جراحی بینی فانتزی را نیز به خوبی انجام دهد؛ زیرا این جراح در حوزه انجام جراحی‌های بینی پیچیده و سخت تجربه و تخصص دارد.

جراحی بینی فانتزی در تهران

جراحی بینی فانتزی در تهران چه فرقی با جراحی بینی عروسکی دارد؟

advanced divider

در جراحی بینی فانتزی، نمای نیم‌رخ فرد متقاضی قوس و انحنای زیادی خواهد داشت که در جراحی بینی طبیعی یا سایر جراحی‌ها حتی جراحی بینی نیمه فانتزی شما شاهد این قوس نخواهید بود. در ضمن ارتفاع نوک بینی تا لب‌ها زیاد است و همین امر باعث می‌شود بینی شما سربالا به نظر رسد.

در نظر داشته باشید جراح بینی فانتزی و عروسکی با هم تفاوتی ندارند و تنها نام این 2 روش جراحی در میان عموم مردم به چندین شکل رایج شده است. به طور کلی بینی فانتزی، باریک است و تا حد زیادی کوچک می‌شود. بینی‌های فانتزی در نمای روبرو خیلی ریز و ظریف دیده می‌شوند و در نمای نیم‌رخ نیز حالت یا قوس خوبی دارند.

به هر حال هر کسی نمی‌تواند بینی عروسکی یا فانتزی داشته باشد؛ زیرا مدل بینی فانتزی به سایز سایر اجزای صورت نیز بستگی دارد. اگر شخصی صورتی پهن و بزرگ دارد، نمی‌تواند بینی خود را به شکل فانتزی جراحی کند؛ زیرا ممکن است بینی کوچک او با سایر اجزای صورتش هم‌خوانی نداشته باشد.

جراحی بینی فانتزی در تهران
Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

اگر قصد دارید عمل بینی فانتزی را در تهران انجام دهید
همین حالا میتوانید برای رزرو وقت کلیک کنید.

جراحی بینی فانتزی در تهران برای چه کسانی مناسب است؟

advanced divider

برای اینکه مطمئن شوید که آیا جراحی بینی فانتزی در تهران برای شما مناسب است و با مدل یا فرم چهره‌تان تناسب دارد، باید از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید. به زبان ساده با تماشای خود در مقابل آینه نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا این روش جراحی برای شما گزینه مناسبی است یا باید از تکنیک‌های دیگر کمک بگیرید.

فرقی ندارد بینی استخوانی دارید یا اینکه از گوشتی و بد فرم بودن بینی خود رنج می‌برید، در هر حال شما می‌توانید جراحی بینی فانتزی را تجربه کنید. البته این روش جراحی باید تحت نظر بهترین متخصصان و جراحان زیبایی انجام شود که از هر نظر بینی شما را معاینه کنند و برای بهترین روش جراحی تصمیم بگیرند.

اصلی‌ترین مسئله در مورد انجام این روش جراحی بررسی تناسبات چهره شما است. با اینکه بیشتر افراد می‌توانند جراحی بینی فانتزی و عروسکی را تجربه کنند اما اگر متخصص بعد از معاینه وضعیت چهره شما تکنیک و روش جراحی دیگری را پیشنهاد داد، به او اعتماد کنید.

advanced divider

متخصص جراحی بینی فانتزی در تهران

advanced divider

برای اینکه بهترین نتیجه جراحی بینی فانتزی در تهران را مشاهده کنید، باید به سراغ متخصصانی بروید که در این زمینه تخصص و تجربه زیادی دارند. متخصصان حرفه‌ای به طور معمول نمونه کارهای قبلی خود را در سایت اختصاصی‌شان ارائه می‌دهند و در معرض نمایش می‌گذارند.

اگر متخصص حرفه‌ای را برای عمل بینی فانتزی خود انتخاب نکنید، ممکن است از نتیجه نهایی عمل بینی خود راضی نباشید و حتی به عمل ترمیمی بینی نیاز پیدا کنید. در برخی موارد نیز پزشکان نابلد باعث بروز اختلالات تنفسی در بیماران می‌شوند که این معضل یکی از رایج‌ترین مشکلات برای متقاضیان عمل بینی فانتزی در تهران است.

متخصص خوب باید با مهارت و دقت بالا، وضعیت بینی شما را بررسی کند و سپس براساس وضعیت بینی و شرایطی که دارید بهترین روش جراحی را برای شما در نظر گیرد. فراموش نکنید قبل از اینکه برای عمل بینی خود تصمیم نهایی بگیرید باید از تخصص و تجربه پزشک منتخب خود مطمئن شوید.

بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی در تهران مناسب چه فرم صورت‌هایی است؟

advanced divider

اگر صورتی خیلی کشیده یا پهن دارید، نباید به فکر جراحی بینی فانتزی باشید؛ زیرا عمل عروسکی بینی باعث می‌شود صورت شما تناسب خود را از دست بدهد. بنابراین افرادی که بینی گوشتی و پهنی دارند بهتر است عمل طبیعی بینی را تجربه کنند تا زیبایی چهره آنها چند برابر شود.

به طور معمول کسانی که فرم صورتشان گرد و ظریف است، گزینه بهترین برای جراحی بینی فانتزی یا عروسکی هستند؛ زیرا بینی ظریف و عروسکی برای صورت فانتزی آنها انتخاب مناسب محسوب می‌شود. به منظور اینکه مطمئن شوید که جراحی بینی فانتزی برای فرم صورت شما گزینه مناسبی است یا باید از روش دیگری کمک بگیرید، توصیه می‌کنیم به سراغ متخصصان حرفه‌ای بروید.

اگر با متخصصان حاضر در این حوزه مشورت کنید، بدون شک قبل از جراحی به نتیجه مناسبی دست پیدا می‌کنید و با خیالی آسوده برای جراحی بینی خود دست به کار خواهید شد. متخصصان در جلسات مشاوره بینی شما را معاینه می‌کنند و اطلاعات دقیقی از عوارض و عواقب بعد از جراحی بینی فانتزی در اختیارتان قرار می‌دهند.

سوالات رایج شما درباره جراحی بینی فانتزی در تهران

advanced divider
تفاوت جراحی بینی فانتزی در تهران با جراحی نیمه فانتزی در چیست؟

جراحی بینی فانتزی با قوس و انحنای زیادی بینی همراه است، در حالی که جراحی نیمه فانتزی حالتی میان فانتزی و طبیعی خواهد بود.

هزینه جراحی بینی فانتزی در تهران چقدر است؟

برآورد هزینه جراحی بینی فانتزی در تهران به عوامل و فاکتورهای مختلفی همانند پیچیدگی جراحی، دستمزد متخصص و تجهیزات کلینیک بستگی دارد.

بهترین متخصص جراحی بینی فانتزی در تهران کیست؟

دکتر جلالی یکی از بهترین متخصصان جراحی بینی فانتزی در تهران است که در سایت اختصاصی او می‌توانید نمونه کارهایش را مشاهده کنید.

آیا من کاندید مناسبی برای جراحی بینی فانتزی در تهران هستم؟

برای پاسخ این سوال باید به مطب دکتر متخصص یا جراح مراجعه کنید که اجزای صورت شما را معاینه کند و سپس بهترین تصمیم را بگیرد.