متخصص جراحی فک و صورت

متخصص جراحی فک و صورت

جراحی بینی ترمیمی در تهران

advanced divider

آیا اولین جراحی بینی رضایت شما را جلب نکرده است و به فکر جراحی دوباره بینی خود هستید؟ دکتر جلالی با بهترین مطب، مجهزترین اتاق عمل و تیمی قوی برای اجرای جراحی ترمیمی بینی در تهران به طور کامل آماده است. این فرصت را از دست ندهید و برای زیباسازی دوباره چهره یا بینی خود به مطب ما مراجعه کنید. تیم متخصص ما بهترین مشاوره قبل از جراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خیالی آسوده دوباره بینی خود را عمل کنید

بهترین جراح بینی ترمیمی تهران

advanced divider

ما می‌دانیم که شما قبل از جراحی اولیه بینی خود، زمان زیادی را برای بررسی نمونه کارهای پزشک جراح صرف کرده‌اید و به منظور داشتن یک بینی با ظاهری دلخواه برنامه مشخصی در نظر گرفته‌اید. بعد از کلی انتظار بلاخره بینی خود را عمل می‌کنید و با بدترین نتیجه ممکن روبرو می‌شوید.

در صورتی که بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب نکنید بدون شک از جراحی اولیه بینی خود راضی نخواهید بود. برای جراحی ترمیمی بینی در تهران اشتباه قبل خود را تکرار نکنید. خبر خوب اینکه می‌توانید به دکتر جلالی تکیه و اعتماد کنید؛ زیرا این پزشک حاذق در زمینه جراحی ترمیمی بینی در تهران سابقه خوبی کسب کرده است.

همچنین دکتر جلالی با کمک تیم متخصصی که دارد می‌تواند بهترین نتیجه جراحی بینی را در اختیار شما قرار دهد. به تیم متخصص ما اعتماد کنید و بینی جراحی‌شده خود را به دست متخصصی باسابقه و مجرب بسپارید. با این کار به طور حتم از نتیجه جراحی ترمیمی بینی خود راضی و خشنود خواهید بود.

جراحی ترمیمی بینی بدون بیهوشی

advanced divider

اگر جراحی بینی انجام داده‌اید و نتیجه به صورت جزئی با آنچه که انتظار داشتید متفاوت است، می‌توانید برای عمل ترمیمی بینی بدون بیهوشی اقدام کنید. متخصصان جراحی ترمیمی همیشه از ماده بیهوشی استفاده نمی‌کنند؛ زیرا استفاده از این ماده نه تنها عوارضی به همراه دارد، بلکه هزینه جراحی ترمیمی بینی را نیز افزایش می‌دهد.

برای اعمال تغییرات ریز و جزئی متخصص جراحی ترمیمی بینی، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند؛ زیرا قصد دارد تنها قسمتی از بینی فرد بیمار را تغییر دهد تا نتیجه دلخواه او ایجاد شود. بهبود ظاهری و جزئی بینی طی عمل ترمیمی بدون ماده بیهوشی امکان‌پذیر است

عمل بینی ترمیمی در تهران
Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

اگر قصد دارید جراحی پیشانی انجام دهید
همین حالا میتوانید برای رزرو وقت کلیک کنید.

پیوند غضروف در اصلاح فرم بینی طی عمل ترمیمی بینی در تهران

advanced divider

پیوند غضروف یکی از مراحل رایج در جراحی ترمیمی بینی در تهران است که نمی‌توان از آن اجتناب کرد. به زبان دیگر طی جراحی ترمیمی متخصص به پیوند غضروف نیاز دارد؛ زیرا طی جراحی اولیه غضروف بینی دستکاری شده و برای جراحی ترمیمی بدون شک با کمبود غضروف بینی روبرو می‌شوید.

دکتر و پزشکان متخصص به روش‌های مختلفی غضروف را به بینی فرد متقاضی پیوند می‌دهند. برای تهیه غضروف باید از طریق روش‌های زیر دست به کار شوند. در نظر داشته باشید، پیوند غضروف تا حدود دشوار است و باید بهترین متخصص را برای این فرآیند انتخاب کنید:

  • برداشتن قسمتی از غضروف دنده: این روش تهیه غضروف رایج‌ترین روش برای پیدا کردن غضروف مناسب است؛ زیرا از بدن فرد بیمار برداشته می‌شود و بیشترین سازگاری را با بدن او دارد. نگران نباشید برداشتن غضروف از دنده سخت و طاقت‌فرسا نخواهد بود.
  • غضروف گوش: متخصصان می‌توانند از غضروف گوش فرد متقاضی نیز برای پیوند غضروف استفاده کنند.
  • غضروف سپتوم: غضروف حاضر در تیغه بینی غضروف خوبی محسوب می‌شود که البته میزان آن کم است و شاید برای اجرای جراحی خیلی کارآمد نباشد.
  • بانک غضروف: در صورتی که هیچ یک از راه‌های ذکر شده در بالا برای فرد متقاضی گزینه مناسبی نباشند. متخصص باید به سراغ بانک غضروف برود و غضروف فردی کمک بگیرید که ساختار کلی بدن او تا حدودی مشابه با ساختار بدن بیمار است.

عمل ترمیمی بینی گوشتی

advanced divider

علی رغم اینکه جراحی ترمیمی بینی گوشتی یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های جراحی فعلی محسوب می‌شود اما از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار خواهد بود که دکتر جلالی به عنوان متخصص حاضر در حوزه جراحی ترمیمی بینی گوشتی به بهترین شکل ممکن از عهده این پیچیدگی‌ها برمی‌آید.

شاید در گذشته انجام این روش جراحی بینی خیلی براساس برنامه‌ریزی دقیق قابل انجام نبود اما مطب دکتر جلالی جراحی ترمیمی بینی را طبق برنامه‌ریزی مشخصی به مرحله اجرا درمی‌آورد.سعی کنید برای عمل ترمیمی بینی گوشتی خود از افراد نابلد و غیرمتخصص کمک نگیرید.

بدون شک آخرین چیزی که شما بعد از جراحی اولیه بینی خود به آن فکر می‌کردید، جراحی تجدید نظر یا ترمیمی بینی است. در صورتی که از شرایط و شکل ظاهری بینی گوشتی خود راضی نیستید، با مطب ما بیایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بینی شما را تحت معاینه دقیق قرار دهیم و برای جراحی ترمیمی بینی گوشتی شما آماده شویم.

advanced divider

عمل ترمیمی نوک بینی در تهران

advanced divider

ممکن است یک الی 2 سال طول بکشد تا تمام تورم‌ها و عدم تقارن‌های جزئی پس از اولین عمل جراحی بینی شما به طور کامل فروکش کند. همچنین ممکن است بیش از یک سال طول بکشد تا بافت نرم نوک بینی شما نواقص اصلی خود را به نمایش بگذارد.

به همین دلیل اکر قصد انجام جراحی ترمیمی بینی در تهران را برای تغییر نوک بینی خود دارید، باید صبور باشید و از افتادگی یا سایر نواقص نوک بینی خود مطمئن شوید. برای اینکه زودتر نتیجه نهایی جراحی بینی خود را ببینید، می‌توانید طبق تجویز متخصص از داروهای خاصی برای مدیریت تورم و یا سایر عوارض جراحی بینی استفاده کنید.

جراحی ترمیمی نوک بینی مشکلات بدیهی نوک بینی شما را رفع می‌کند و تغییرات اساسی به همراه خواهد داشت. البته برای تجربه این روش جراحی باید از کمک متخصصان حرفه‌ای استفاده کنید.

عمل ترمیمی پره‌های بینی

advanced divider

در صورتی که بعد از جراحی اولیه پره‌های بینی شما به شکلی نیستند که انتظارش را داشتید و به نظر شما نواقص آنها چشمگیر هستند، بهتر است برای جراحی ترمیمی آنها دست به کار شوید. توصیه می‌کنیم چند وقتی را برای رفع تمام آثار جراحی بینی اولیه صبر کنید؛ زیرا ممکن است عدم تقارن یا سایر مشکلات پره‌های بینی شما از عوارض جراحی اولیه باشند و به مرور زمان رفع شوند.

در صورتی که راه‌حل‌های ساده‌تر همانند ترمیم بینی بدون جراحی برای اصلاح پره‌های بینی شما کاربرد داشته باشد، می‌توانید از همین روش‌ها استفاده کنید. به هر حال متخصص جراح کسی است که این مسئله را تشخیص می‌دهد و شما باید ترمیم پره‌های بینی خود را به یک متخصص حرفه‌ای بسپارید.

مراقبت های قبل از عمل ترمیمی

قبل از عمل ترمیمی بینی در تهران نیز باید تمام مراقبت‌هایی را رعایت کنید که قبل از انواع جراحی‌های بینی آنها را در نظر می‌گیرید. برای مثال نباید از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده کنید و در تغذیه یا سایر مواد مصرفی خود دقت زیادی به خرج دهید. به مدت 2 هفته قبل از جراحی ترمیمی بینی از مصرف داروهایی همانند آسپرین خودداری کنید.

برای اینکه اطلاعات دقیقی در مورد مراقبت‌های قبل از جراحی بینی ترمیمی به دست آورید، به مطب ما سر بزنید. طی جلسات مشاوره کاملی که ما برای شما برنامه‌ریزی می‌کنیم، می‌توانید به اطلاعات دقیقی در مورد مراقبت‌های عمل ترمیمی بینی دست پیدا کنید.

ورم بینی بعد از عمل ترمیمی

advanced divider

یکی از عارضه‌های اصلی جراحی بینی ورم آن است که تا حد زیادی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. شما تحت هر یک از جراحی‌های بینی، از جراحی بینی طبیعی گرفته تا جراحی بینی فانتزی با ورم و کبودی بینی یا سایر اجزای صورت خود روبرو می‌شوید. برای رفع این ورم باید صبور باشید.

همچنین با کمک متخصص جراح و طی راهنمایی‌های او نیز می‌توانید زودتر از شر ورم بینی خود خلاص شوید و نتیجه نهایی جراحی بینی را مشاهده کنید. تا زمانی که ورم بینی شما به طور کامل رفع نشود، نمی‌توانید از نتیجه نهایی جراحی بینی خود مطمئن شوید.

مراقبت های بعد از عمل ترمیمی

advanced divider

اگر قصد دارید جراحی ترمیمی بینی انجام دهید، باید برای تسریع دوره بهبود خود مراقبت های بعد از عمل بینی را جدی بگیرید. همچنین با انتخاب یک متخصص حرفه‌ای بدون شک جراحی بینی شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و شما از مراقبت‌های بعد از جراحی ترمیمی آگاه می‌شوید.

در صورتی که برای جراحی بینی ترمیمی اضطراب دارید، می‌توانید از تیم متخصص مطب دکتر جلالی بهترین راهنمایی را دریافت کنید. این تیم تمام نکات مربوط به عمل ترمیمی بینی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بعد از جراحی بتوانید هر چه سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود دست یابید. در بخش‌های بعدی بیشتر در مورد این روش‌های مراقبتی توضیح می‌دهیم

مراقبت های 48 ساعت اولیه بعد از عمل ترمیمی

در 48 ساعت اولیه پس از جراحی ترمیمی بینی خود نباید فعالیت‌هایی انجام دهید که بینی شما را تحت فشار قرار دهد؛ زیرا این فعالیت‌ها می‌تواند باعث خونریزی شود. برخی از فعالیت‌هایی که نباید طی 2 روز اولیه بعد از عمل ترمیمی انجام دهید عبارت هستند از:

  • خم شدن
  • بلند کردن اجسام سنگین
  • دمیدن یا باد کردن بینی
  • خوابیدن به پهلو

خوابیدن شما طی 48 ساعت اولیه بعد از جراحی ترمیمی باید به گونه‌ای باشد که سر خود را بالا نگه‌دارید؛ زیرا در این صورت مویرگ‌ و رگ‌های خونی بینی شما گشاد نمی‌شوند و تورم یا کبودی بعد از جراحی زودتر بهبود می‌یابد.

مراقبت‌های هفته اول بعد از عمل ترمیمی بینی

بعد از گذشت یک هفته شما می‌توانید به کار و سایر فعالیت‌های عادی خود برگردید اما همچنان نباید  فعالیت‌های سنگین انجام دهید؛ زیرا این کار باعث می‌شود نتیجه جراحی ترمیمی شما با تغییرات ناخواسته‌ای همراه باشد. در ضمن از دست زدن به بینی خود طی هفته اول بعد از جراحی پرهیز کنید.

مراقبت‌های هفته دوم و سوم بعد از عمل ترمیمی بینی

در نظر داشته باشید حداقل 2 تا 3 هفته بعد از جراحی بینی ترمیمی خود نباید ورزش کنید یا فعالیت‌های ورزشی سنگین انجام دهید. همچنین مراقب باشید که هیچ ضربه‌ای به بینی شما وارد نشود. در ضمن نباید نوک بینی خود را با دست حرکت دهید یا آن را بخارانید.

مراقبت‌های ماه اول بعد از جراحی عمل ترمیمی بینی

حداقل به مدت یک الی 2 ماه از ورزش‌هایی که ممکن است به بینی شما آسیب برسانند دوری کنید. در ضمن نباید هیچ نوع فعالیت شدیدی انجام دهید. توصیه می‌کنیم طی ماه اول بعد از جراحی بینی خود تا جای ممکن از ماسک محافظ صورت استفاده کنید.

مراقبت‌های 8 هفته اول بعد از جراحی ترمیمی

طی 8 هفته اول بعد از جراحی ترمیمی بینی توصیه می‌کنیم از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید دوری کنید؛ زیرا ممکن است پوست روی بینی شما دچار آفتاب سوختگی شود. از این رو به هنگام خروج از منزل کرم ضد آفتاب استفاده کنید. با رعایت کردن دستور العمل‌های تجویز شده توسط پزشک جراح خود خیلی سریع می‌توانید به بهبودی کامل دست پیدا کنید.

advanced divider

هزینه عمل ترمیمی بینی در تهران

advanced divider

 

هزینه عمل ترمیمی بینی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما نمی‌توانید خیلی راحت این هزینه را برآورد کنید. با مراجعه به مطب ما، متخصص بینی شما را معاینه می‌کند و براساس هدف و نیاز شما برای عمل ترمیمی بینی قیمت نهایی را اعلام خواهد کرد. تعیین هزینه عمل ترمیمی بینی به تخصص جراح و تجهیزات مطب او بستگی دارد.

جراحی بینی ترمیمی در تهران

خطرات عمل ترمیمی بینی

advanced divider

جراحی بینی ترمیمی با تغییر شکلی که در اختلالات و نواقص بینی شما ایجاد می‌کند، بدون شک باعث افزایش عزت نفس شما می‌شود. با این حال این روش جراحی نیز با خطرات و دردسرهایی روبرو خواهد بود. در صورتی که طبق توصیه پزشک جراح خود پیش روید، این عوارض و دردسرها کاهش می‌یابند. برخی از ریسک‌هایی که عمل ترمیمی بینی به همراه دارند عبارت هستند از:

واکنش نشان دادن بدن به ماده بیهوشی

مسدود شدن راه تنفسی

نارضایتی مجدد از جراحی بینی ترمیمی

عفونت و خونریزی

Maxillofacial surgery specialist

dr-behrouz jalali

نمونه های بینی دکتر بهروز جلالی

سوالات رایج شما درباره جراحی بینی ترمیمی در تهران

advanced divider
عمل ترمیمی بینی چه فرقی با جراحی اولیه بینی دارد؟

در عمل ترمیمی بینی شما از نتیجه جراحی اولیه راضی نیستید و دوباره بینی خود را عمل می‌کنید اما جراحی اولیه با هدف بهبود بینی انجام می‌شود.  

چند وقت بعد از جراحی اولیه می‌توانم عمل ترمیمی انجام دهم؟

حداقل باید یک سال صبر کنید.

بهترین جراح عمل ترمیمی بینی در تهران کیست؟

دکتر جلالی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و با توجه به نمونه کارها این پزشک می‌توان گفت او یکی از بهترین پزشکان در این حوزه است.  

آیا عمل ترمیمی بینی را می‌توان چندین بار انجام داد؟

؟ بله برخی از بیماران بیش از 3 بار عمل ترمیمی بینی انجام داده‌اند.

دوره نقاهت بعد از جراحی ترمیمی بینی طولانی‌تر از دوره نقاهت جراحی اولیه است؟

بله، در جراحی ترمیمی بینی شما حساس‌تر از جراحی ترمیمی خواهد بود.

جراحی ترمیمی بینی نسبت به جراحی اولیه گران‌تر است؟

بله، در بیشتر موارد جراحی ترمیمی با پیچیدگی‌های بیشتر همراه است که همین باعث گران‌تر شدن آن می‌شود.